














Das könnte Dir auch gefallen!
A
Anette Kromand Kristensen Jeg er meget tilfreds med kvaliteten af mine nye Gorilla Biker Joggingbux. De passer perfekt i facon; dog lidt lange, men jeg er også ret petit 😉
Jeg er altid tilfreds med mine køb fra Gorilla Biker og ser frem til mine fremtidige køb hos Gorilla Biker.
M
Michael Knopf Sie sitzt gut istKlassevom ausehen
A
Anonym Guter Stoff, passt perfekt.
R
Roland Karner Passform und Qualität perfekt 👌
J
Jochen Koch Alles Super wie immer
